Lumaktaw sa pangunahing content

Majdnem 120 kg-ról egészen 63-ig követtem a példaképemet és leadtam a súlyom felét!

Sziasztok! Bernadett vagyok. Egy kis városban élek. Egészen mostanáig csak egy ismeretlen vidéki lány voltam, amíg a lenyűgözőátalakulásom fel nem kavarta az egész Internetet!
Ma, a blogom keresztül, el fogom mesélni neked, hogyan tudtam leadnimajdnem 60 kilónyi felesleget, és hogy változtattam meg az életem teljesen.
Mindig is túlsúlyos voltam, amitől sokat szenvedtem. Gyerekként, a szüleim sokat etettek. A családunkban teljesen normális volt, hogy töménytelen mennyiségű gyorskaját ettünk, amit üdítőkkel öblítettünk le. Akkoriban még nem tudtam elképzelni, MICSODA RÉMÁLMOT fog ez okozni a jövőben...


Az iskolában mindig kirekesztett voltam, a "hurkás lány". Mindig kicsúfoltak, megaláztak, szétverték a dolgaimat, bökdöstek, bezártak a szekrénybe, egyszer még a fiú WC-be is. Sokszor megpróbáltak egyszerűen belehajítani a szemetesbe, de nem tudtak megemelni... Ezért inkább a cuccaimat dobták bele, hogy onnan kelljen kivennem őket... Nem tudtam, hogyan birkózzak meg a gonoszkodással, ezért csak tűrtem, és bánatomban még többet ettem.
Kevesen akarnak szóba állni egy dagival, ezért szinte egy barátom se volt. A zene volt az egyetlen menekülés ebből a rémálomból.
Akkoriban, imádtam Fatima Lefogyott számait! Ő volt a példaképem! Imádtam, hogy ahogy kinéz, a vékony alakját és a csodás tehetségét. Tudtam, hogy hozzá képest ronda vagyok, és soha nem leszek annyira szép mint ő...
Nem számított, mennyire keményen próbálkoztam összeszedni magam, hogy lefogyjak, semmi sem működött. Jött az összeomlás, az éhezés, és a falánkság... Ezektől a próbálkozásoktól csak még kövérebb lettem. A szokásos ruháim sem jöttek fel rám, nehéz volt sétálni, hamar kapkodtam a levegőt. Éjszakánként sírtam, mert tehetetlen és értéktelen voltam... ezt az követte, hogy még többet ettem, hogy megfeledkezzek a fájdalmamról

De egy nap, az életem örökre megváltozott...

Miután Fatima Lefogyott felszedett 30 kilónyi felesleget, ugyanúgy szerettem tovább.
Az egyik TV műsorban Fatima azt mondta: "A felszedett kilók miatt, a PRODUCEREK NEM VOLTAK HAJLANDÓAK VELEM DOLGOZNI. A szerződéseim felét elvesztettem, nem kaptam új ajánlatokat. Borzalmas depresszióba estem, ilyen sosem történt még velem! Le kellett fogynom gyorsan, különben azt kockáztattam, hogy kirúgnak a show businessből és elveszítem a rajongóimat!"
Hirtelen rájöttem, hogy még egy ilyen nagy sztár is szenvedhet úgy mint én, a túlsúly miatt! A producerek, a barátok, és még a rajongók is kezdtek elfordulni tőle! Ha kövér vagy, a társadalom automatikusan elutasít.
De néhány hónappal később visszatért a VÉKONY Fatima a magazinok borítóira! Fatima LEFOGYOTT!

Nem is csoda, gondoltam, hiszen világsztár. Neki dolgoznak a legjobb dietetikusok és edzők, bármilyen drága testkezelést megengedhet magának, még a zsírleszívást is! Nekem nincs pénzem ilyesmire, de ha Fatima képes volt megszabadulni a feleslegétől, akkor én miért nem?Végtére is, számtalan olcsó módszer van a fogyásra, valamelyiknek csak segítenie kell! Annyira fellelkesített, hogy Lefogyott felültudottkerekedni a nehézségeken, hogy én is elkötelezem magam a változtatás mellett.
Keresni kezdtem az Interneten bármilyen információ után, ami segíteni tudna rajtam. Rengeteg fórumot és blogot végigolvastam. Sok tanácsot és tervet kaptam. De tudtam, hogy ezek legtöbbjét már próbáltam a múltban, a diétákat és a fárasztó edzéseket meg egyébként se bírnám ki.
Hirtelen megláttam a hirdetését a Chocolate Slim nevű hatékony zsírégetőnek. Már épp elléptem volna az oldalról, de valamiért elolvastam a testre gyakorolt hatásait.
Mint kiderült, a Chocolate Slim nem tartalmaz semmilyen csoda összetevőt. Csak kiegyensúlyozott természetes összetevőkből áll, amelyek hatékony zsírégető hatással bírnak! Ettől a túlsúly szó szerint elolvad!
A weboldalon azt mondták, hogy bárki megkapja az álomalakját egy hónap alatt, ha 2 csésze Chocolate Slimet iszik rendszeresen.
Ezután azt is megtudtam, hogy számtalan híresség is kipróbálta ezt. Korábban ezt a fogyasztó koktélt lehetetlen volt megtalálni Magyarországon, de most olyan népszerű lett, hogy bárki könnyedénVÁSÁROLHAT Chocolate Slimet ONLINE!
Először voltak a fenntartásaim, de az értékelések elolvasása után megtaláltam azokat az embereket Facebookon, akik kipróbálták a Chocolate Slimet.
Aznap este, magamnak is rendeltem. Egy lány tanácsára ezt a fogyasztó italt a hivatalos weboldalon vettem meg, hiszen akkorra már nagyon népszerű lett ez az ital, és biztosan a legjobb minőségű terméket akartam.

Az eredmény felülmúlta minden elvárásomat! Egész életemben kövér voltam, szenvedtem a piszkálódástól, sosem volt barátom. És most, a zsír elkezdett "olvadni" rólam! Majdnem feleakkora lettem, mint voltam.
El sem tudtam hinni, hogy ez velem történik!
Végre elkezdtem stressz, összeomlás, edzés, és éhezés nélkül fogyni!
Régen kirekesztett voltam, de mostanra rengeteg rajongóm lett.Egy kövér tehénből modell lettem! A barátaim már nemcsak barátként néztek rám, hanem szerelmet vallottak! Nem kellett egyikőjük sem, hiszen már könnyedén megtalálhatom az igaz szerelmet. Végre elértem ezt is!

Életemben először nem éreztem zavarban magam, amikor vékony, szexis ruhákat hordtam! Tudtam, hogy tényleg gyönyörű vagyok és szexi. Nem féltem megmutatni magam az embereknek, imádom elkapni a férfiak elismerő tekinteteit. Mára magabiztos lány lettem, szeretem magam és a testem.
A szüleim, a barátok, a kollégák mind megdöbbentek, AMIKOR LÁTTÁK, MENNYIT FOGYTAM. Sosem láttak még így, fogalmuk sem volt, hogy ennyire gyönyörű tudok lenni! Pont mint régen, megettem mindent, amit csak akartam, de egyetlen dekát se híztam!
Ha pár hónappal ezelőtt azt mondta volna valaki, hogy így fogok kinézni, kinevettem volna. El sem tudjátok képzelni, milyen remek érzés vékonynak, gyönyörűnek, és szexinek lenni! Végre könnyedén tudok ruhákat venni magamnak, nem kell mindig farmerben és pulcsiban járnom, amiket egyébként is nehezen találtam, mert sosem volt ilyen ÓRIÁSI méretekben.

Miután lefogytam, végre boldognak éreztem magam! Ezt a Chocolate Slimnek köszönhetem, ami rajtam kívül számtalan embernek, köztük celebeknek is segített!
Ami a legfontosabb, az utálatos kilóktól való megszabadulás segített megtalálni a szerelmet. Végre nem vagyok egyedül! Most már van pasim. Vele megfeledkezek az összes problémáról. Már nem félek a terhesség miatti hízástól sem, hiszen tudom, hogyan adjam le újra.

Íme, a tanácsom nektek, kedves lányok! Nem kellenek többé az edzések és a szigorú diéták. Felejtsétek el a műtéteket és az egyéb veszélyes eljárásokat. Csak igyatok a nap első felében két csésze Chocolate Slimet, és ennyi az egész!
Ugyanúgy megeszek mindent, amit akarok, de a kilók nem jönnek fel rám! Minden nap csak fogyok. Ezért, ha nem tudod hogyan fogyj le, csak menj ahivatalos weboldalra és rendeld meg a Chocolate Slimet! Ha nekem bevált, neked is befog. Sok szerencsét mindenkinek!
RENDELÉS

Hozzászólások:


Nagy Emília30.01.2017 - 23:09
Szép munka! Köszi a tippet. Régóta harcolok magam is a túlsúllyal, de most biztos vagyok benne, hogy a Chocolate Slim működni fog. Köszönöm még egyszer!

Lajkó Karolina31.01.2017 - 12:23
Kipróbáltam a Chocolate Slimet magam is egy éve. Hozzád hasonlóan már gyerekként is kövér voltam, most senki sem ismer rám. Nehéz elhinni, hogy 6 hónappal ezelőtt még mekkora voltam!

Szabó Szonja01.02.2017 - 04:09
Szép munka, szuperül nézel ki! Köszönöm a tanácsot. A nővérem elhízott. Végre tudom, hogyan gyógyíthatom meg! Már meg is rendeltem a Chocolate Slimet neki

Balogh Éva01.02.2017 - 22:33
Én is sokat szenvedtem az osztálytársak piszkálódása miatt. Nagyon nehéz időszak volt, pont mint neked. Ha te is megtudtad csinálni, akkor én is meg fogom! Köszönöm szépen, hogy megosztottad a szépséged titkát.

Németh Kleopátra02.02.2017 - 19:41
A fiam már felnőtt, de még mindig nem tudtam leadni a babazsírt, egyre csak hízok! Köszönöm ezt a boldog véget érő szomorú történetet. Én is biztosan kipróbálom a Chocolate Slimet. Remélhetőleg megint hamarosan beleférek a kedvenc ruháimba.

Hajdú Rózsa03.02.2017 - 19:42
Nagyon meghatott a történeted... Engem sosem bántottak, pedig mindig kövér voltam. Próbáltam lefogyni a diétákon és a sportoláson keresztül, de egyszerűen nem ment. Remélem a Chocolate Slim nekem is segíteni fog!

Józsa Dzsennifer04.02.2017 - 22:40
Én is így fogytam le, ezzel a fogyasztó itallal. Hosszú ideig el sem tudtam hinni, hogy le tudok fogyni! Végre kimondhatom, hogy elértem a célom, a túlsúly eltűnt, és sosem fog visszajönni! Mindent megeszek, amihez csak kedvem van, és ugyanolyan maradok. A legvágyottabb álmom vált valóra, végre vékony vagyok.

Nortoljai Sára06.02.2017 - 04:42
Én sem tudok lefogyni, pedig utálok kövér lenni... A férjem még nálam is nagyobb, és szeret olyannak, amilyen vagyok. Viszont félek az egészségügyi problémáktól. Erős és egészséges családot szeretnék, ezért fogjuk kipróbálni ezt az egészséges fogyasztó italt együtt. Kívánjatok szerencsét nekünk!

Csopai Léda07.02.2017 - 13:56
Nehéz elhinni, hogy az ember le tud fogyni egy ital fogyasztásával

Kálvin Blanka09.02.2017 - 02:27
Lányok, ne foglalkozzatok azzal, ki mit gondol rólatok, szeressétek magatok olyannak, amilyenek vagytok!

Gábor Kata10.02.2017 - 18:23
Én személy szerint nem tudtam szeretni magam kövéren, senkinek se jöttem be. Csak ennek a Chocolate Slimnekköszönhetően lettem boldog! Az eredmény mindent felülmúlt.
RENDELÉS

Mga Komento