Lumaktaw sa pangunahing content

عروسہ فہیم: مَیں نے کیسے اپنی جِلد کو مُستقِل طور پر گورا کِیا۔سی۔ اِنسٹرومینٹس میڈیکل

سلام! مَیں آپ کو یہ بتانا چاہتی ہُوں کہ مَیں آخِرکار اپنا رنگ گورا کرنے اور اپنے چہرے کی رنگت ہلکی کرنے میں کامیاب ہوگئی۔ دِلچسپ بات یہ ہے کہ میری چِین سے محبّت نے اِس میں میری مدد کی، مگر پہلی باتیں پہلے۔

ڈیڑھ (1.5) مہینے بعد کے نتائج

جب میں بچّی تھی تو مُجھے جِلد کے بہت سارے مسائل لاحِق تھے، تاہم یہ پِھر بھی قابلِ برداشت تھا۔ کپچھ عرصے کے بعد جِلد کی حالت بہت خراب ہوگئی، یہ خُشک تھی اور زیادہ اہم بات یہ ہے کہ یہ کالی ہوگئی جو مُجھے بِالکُل قبول نہیں تھی۔ کُچھ بھی مددگار ثابت نہ ہُوا، اِسکربز، آئنٹمینٹس، جیلز، ڈائٹس، بِیوُٹِیشنز، مہنگے مُشتہِر پروڈکٹس، عِلاقائی دوائیں جو آن لائن دستیاب تِھیں۔ اِن سب نے صِرف ایک عارضی اثر ڈالا اور کوئی نتیجہ نہیں نِکلا۔
مُجھے اِس بات پر فخر ہے کہ مَیں نے خُود کو کیسے تبدیل کِیا

مَیں نے اپنی رنگت کیسے گوری کی۔

بچپن سے ہی مَیں مشرقی تہذیب میں کشِش پاتی تھی، خاص طور پر چِین کی تہذیب۔ عظیم دِیوارِ چِین، بُدھوں کی خاناہیں، خُوبصُورت لڑکیاں اور یہاں تک کہ چوپ اِسٹِکس بھی۔ مَیں اِن سب سے پیار کرتی ہُوں۔ کوئی چار مہینے پہلے، مَیں ایک بہت عرصے سے مُنتظر ، چِین کے سفر پر گئی۔ یہ سفر بہت یادگار اور ناقابلِ فراموش تھا، مگر ا،س حوالے سے نہیں جِس کے بارے میں مَیں بات کررہی ہُوں۔ اُس وقت تک مَیں تقرِیباً اپنی بُھوری رنگت کو قبول کرچُکی تھی۔ مگر اپنی تعطیلات کے آخِر میں مُجھے ایک بہت ظاہری حقیقت کا اَدراک ہُوا۔ تمام چِینی خواتِین کا بہترین گورا چہرہ ہوتا ہے! کیسے اور کِیوُں؟
تمام چِینی خواتین کا گورا چہرا ہوتا ہے
مَیں نے زیادہ نہیں سوچا، مَیں نے یہ سوال ایک نوجوان لڑکی 'چی' سے پُوچھا جو تقریباً میری ہی ہم عُمر تھی۔ یہ ہے جو اُس نے مُجھے بتایا۔ سب سے پہلے، چی کا ایک صحتمند طرزِ زندگی ہے۔ وہ بہت پیدل چلتی ہے اور ریفائنڈ چِینی کا اِستعمال کم کرتی ہے۔ مگر میرا خیال ہے اِس سے اِتنا فرق نہیں پڑتا، کِیوُنکہ میری بہت سی سہیلیاں گھر پر ہی رہنا پسند کرتی ہیں اور مِٹھائی کی شوقین ہیں۔ بِلکُل میری طرح۔ اور وہ ابھی بھی ٹِھیک ہیں۔
دُوسری بات یہ کہ، چی نے مُجھے مشورہ دِیا کہ مَیں ایک قدرتی دوا خریدُوں چہرے کی رنگت کرنے کے لِیے۔ قدِیم چِینی نُسخے بہت زبردست اور اچّھے ہوتے ہیں۔ پِھر مَیں اور چی ایک سُوشی بار گئے اور رات کا کھانا کھایا، پِھر ہم پیدل سیر کو گئے۔ مُختصِراً یہ کہ ہمارا وقت زبردست گُزرا۔
ایک ہفتے کے بعد مَیں نے ماسک کا اِستعمال کرنا شروع کردِیا Carrot Mask مَیں نے یہ دیکھا کہ میری رنگت بہتر ہوگئی
اگلے دِن، واپس گھر کی فلائٹ پکڑنے سے پہلے مَیں نے ایک مقامی فارمیسی سے وائٹنِننگ ماسک خرِیدا Carrot Mask جو چِینی کسم کے بِیجوں کے ساتھ تھا۔ اُن کے پاس کافی سارے مِلتے جُلتے پروڈکٹس تھے، مگر فارمیسِسٹ نے مُجھے یہ لینے کا مشورہ دِیا۔ سب سے اہم چِیز جو کی تھی، وہ اُس کا Carrot Mask - کسم کے بِیجوں سے پائپیرونائل الکحل اور لِینولیک ایسِڈ کا مُرکّب تھا۔ یہ چِینی رِوایتی طب کا ایک جوہر ہے۔ ایک سالانہ پودا جو چِینی پہاڑوں میں سطح سمندر سے 3.5 کِلومِیٹر کی اُونچائی پر اُگتا ہے۔ اِس پودے کے بِیج ہزاروں سال سے مشرقی طب میں اِستعمال ہوتے ہیں۔ عِلاوہ ازیں، اِس کے فارمُولے میں جِن سینگ، اینجیلِیکا، ڈارِیکس زعفران، گُلاب کا روغن، ڈینشِن، ہایالُورونِک ایسِڈ، ایپیڈرمل گروتھ فیکٹر، وِٹامِنز بی 12، بی6، بی1، بی2، ڈی،سی،ای اور دِیگر فعال اجزاء شامِل ہیں۔ یعنی یہ کہہ سکتے ہیں کہ اِس فارمُولے میں شامِل قُدرتی اجزاء نرمی سے اور سب سے اہم بات، کہ محفُوظ طریقے سے جِلد کو گورا کرتے ہیں۔
مَیں نے اِستعمال کرنا شروع کِیا Carrot Mask جو پہلے ہی میرے گھر میں موجُود تھا۔ مَیں نے پہلی بار ہی میں بہتری دیکھی: جِلد زِیادہ صحتمند اور چمکدار لگی، بُھوری رنگت آہِستہ آہِستہ غائب ہونا شروع ہوگئی۔ ! میرا چہرا ڈیڑھ مہینے کے بعد ہی مزید گورا ہوگیا اِیمانداری کی بات یہ ہے کہ، آخِر تک مُجھے یہ یقین نہیں تھا کہ اِس کا استعمال روکنے کے بعد یہ نتیجہ غائب نہیں ہوگا، مگر ایسا نہیں ہُوا چی کا بہت شُکریہ! ویسے مَیں بہت دفعہ اُسے اِسکائپ کرتی ہُوں۔
حال ہی میں، مَیں نے وائٹنِنگ ماسک کی آفیشیئل ویب سائٹ ڈُھونڈ لی۔ Carrot Mask کِیونکہ حال میں ہی یہ پروڈکٹ ہمارے مُلک میں دستیاب ہُوئی ہے۔ میرے مشورے پر میری ایک سہیلی اِس کا قریباً 2 مہینے سے اِنتِظار کررہی تھی۔ اب اُس نے ایک تجزِیہ لِکھنے کا فیصلہ کِیا۔

!معجزہ کِسی کی بھی زِندگی میں ہوسکتا ہے

مُجھے یقین ہے کہ میرا مُختصِر آرٹِیکل بہت سے لوگوں کی جِلد گوری کرنے یا عام الفاظ میں صحتمند ہونے میں مدد کرے گا۔بہت شُکرِیہ جوانی اور خُوبصُورتی کے اِن قُدرتی چِینی نُسخوں کا بہت شُکرِیہ
کا اِستعمال کرتی ہُوں۔ تبدیلیاں صاف Carrot Mask مَیں ظاہِر ہیں! کون کہہ سکتا ہے کہ یہ دونوں تصویریں صِرف ایک مہینے کے فرق سے کھینچی گئی ہیں؟ :-)
عروسہ فہیم، لاہور

تبصرات

  1. سارہ |13:25 | 1 مہینہ پہلے :لِکھتی ہیں
    مَیں اِتّفاق کرتی ہُوں! یہ ایک بہت اثرانگیز پروڈکٹ ہے، کِسی بھی ایسے فرد کے لِیے جو چاہتا ہے کہ اُس کی بے داغ گوری !جِلد ہوجائے
  1. !سارہ، تصوِیریں شیئر کرنے کا شُکرِیہ! بہترِین نتائج
    لڑکِیو، اپنے نتائج کے بارے میں مزِید لِکھو! مَیں جاننا چاہتی ہُوں
  1. سُورج مین زیادہ دیر رہنے کی وجہ سے میری رنگت بے حد بدصُورت ہوگئی تھی، یہاں تک کہ مَیں نے اپنے بالون کا رنگ تبدِیل کرلِیا، اِس کوشِش میں کہ میری غیرصحتمند جِلد چُھپ جائے! میرا خیال تھا کہ یہ بہت جلد ٹِھیک ہوجائے گی، مگر نہیں۔۔۔ مَیں بہت ناخُوش تھی، مَین نے مقامی ادویات آزمائیں، مگر چُونکہ اُس وقت مَیں اپنے کام میں بہت مصرُوف تھی اور اپنے لِیے کم وقت نِکلا پاتی تھی، مَیں نے خرید لِیا۔ مَیں نے اِس کے Carrot Mask اپنے لِیے بارے میں اپنی ایک دوست سے سُنا تھا۔ کِیا فرق ہے! مَیں بس اِسے دِن میں ایک بار اِستعمال کرتی ہُوں اور بس۔ یہ صِرف مِنٹوں کا معاملہ ہے! میری جِلد گوری ہونا شروع ہوگئی، عام لفظوں میں اگر کہُوں تو میری رنگت بہت بہتر ہوگئی! مَیں واقعی اِسے پسند کرتی ہُوں
  1. اِس کو ضرُور آزمائیں! اور نتائج کے بارے میں ضرُور لِکھیں! کا اِستعمال کِیا ۔ آپ Carrot Mask وہ تمام خواتِین جِنہوں نے سب اپنے نتائج کے بارے میں تحرِیر کریں۔ آئیں ایک دُوسے !کی مدد کریں
  1. میری ایک سہیلی یہی پروڈکٹ میرے لِیے اِسرائیل سے لے کر آئی، اِس کا نتیجہ زبردست تھا! ایک مہینے کے اِستعمال کے بعد یہ رہی مَیں
  1. زرمِینہ، یہ تو کمال ہوگیا! مَیں نے اِس پروڈکٹ کے بارے میں !اِتّفاقاً جانا، ایسی چِیزیں ضرُور شیئر کرنی چاہییں، بے شک
  1. فریدہ |11:37 | 3 ہفتے پہلے :لِکھتی ہیں
    سلام! میری رنگت بہت خراب تھی، یہ بہت بُری لگتی تھی۔ ایک سال تک مَیں نے مُختلِف پروڈکٹس آزمائیں، مقامی عِلاج سے لے کر مہنگی پروڈکٹس تک، اور پِھر مَیں نے دریافت کِیا پہلے ہی ہفتے میں میری جِلد واضح طور پرCarrot Mask گوری ہوگئی، اب دُھوپ میں جانے سے اِس پر کوئی اثر نہیں پڑتی۔ شاندار نتیجہ، خُود آزما کردیکھ لیں، صِرف ایک مہینے کے لِیے :-)
  1. !فریدہ، آپ کے نتائج بہت واضح ہیں۔ صِرف ایک مہینہ؟ بہترین رائے دینے کا شُکرِیہ
  1. لائبہ |18:31 | 3 ہفتے پہلے :لِکھتی ہیں
    عووسہ آپ کا شُکِریہ، اِس آرٹِیکل کے لِیے
  1. عروسہ صحیح کہتی ہے۔ مُجھے جِلد کے ڈھیر سارے مسائل لاحِق تھے۔ اُس کو مُناسِب توجّہ اور حِفاظت کی ضرُورت تھی۔ 3 سال ایسے ہی گُزر گئے۔ مَیں بہت بددِل تھی، اور پِھر مَیں نے دریافت کِیا Carrot Mask یہ رہا میرا نتیجہ۔
  1. فرخندہ، زبردست، مَیں آپ کی تبدیلی سے بہت زیادہ مُتاثّر ہُوئی !ہُوں
  1. زارا |13:51 | 2 ہفتے پہلے :لِکھتی ہیں
    مَیں ایک اُستانی ہُوں۔ اور اپنے پیشے کے اعتبار سے مُجھے اپنے شاگِردوں کو ہر معاملے میں مِثال دینی ہوتی ہے، بشمُول ظاہری حُلیے کے۔ کالِج کے بعد مَیں نے کافی عرصے تک مُختلِف ماسک آزمائے، جِنہوں نے صِرف عارضی نتائج دِیے۔ مَیں نے چِینی طب کے بارے میں پڑھا۔ اُس رات مَیں سو نہیں سکی جب تک کہ مَیں اِس ماسک کا آرڈر نہیں کردِیا۔ یہ ماسک میرا حقیقی نِجات دہندہ تھا۔ مَیں اِسے رات کو سونے سے پہلے اِستعمال کرتی ہُوں۔ یہ ڈھیروں مدد کرتا ہے۔ اِس کی مدد سے مَیں بِالکُل ایک بچّے کی مانِند سوتی ہُوں۔ مگر سب سے اہم بات یہ ہے کہ میری !جِلد اب تقریباً بہترِین ہے
  1. کیا یہ ماسک حسّاس جِلد پر اِستعمال کِیا جاسکتا ہے؟
  1. اِس کے اِستعمال کی ہِدایات میں لِکھا ہےکہ یہ ہائپوالرجینِک اجزاء سے تیّار کِیا گیا ہے، یہ بھی کہ یہ ہمارے مُلک میں تصدِیق شُدہ ہے۔ کوئی غیرموافِق علامات نہیں۔
  1. !شُکرِیہ
  1. صائمہ |11:35 | 6 دِن پہلے :لِکھتی ہیں
    بہت اچّھا ماسک، جیسے کہ مَیں دیکھ سکتی ہُوں۔۔۔۔مُجھے اِس کا آرڈر کردینا چاہئیے۔ یہ حقیقت کہ یہ تما اِقسام کی جِلد کے لِیے مؤثر ہے کافی اہم ہے، کِیونکہ میری بہت حسّاس جِلد ہے، !شُکرِیہ
  1. بِینا |20:37 | 6 دِن پہلے :لِکھتی ہیں
    آپ نے اِس ماسککے بارے میں جو معلُومات پوسٹ کِیں، مَیں اُس کی واقعی قدر کرتی ہُوں۔ مَیں بہت عرصے سے اِس طرح کی کِسی چِیز کی تلاش میں تھی! مَیں اِس کو وصُول کرنے کی !مُنتظِر ہُوں! بہت شُکرِیہ
  1. مَیں ابھی تک اپنی نئی جِلد کی عادی نہیں ہوپائی۔ یہ پروڈکٹ ایک معجزہ ہے، بے شک۔ مَیں نے اِسے 2 ہفتے اِستعمال کِیا، مَیں بُھول گئی کہ گہری رنگت کِیا ہوتی ہے۔ یہ ایک بِیوُٹی پروڈکٹ نہیں، یہ ایک سچّا معجِزہ ہے۔
  1. !تانِیہ، شیئر کرنے کے لِیے شُکرِیہ! بہت مُتاثّرکُن
  1. سلام! مَیں یہ بتانا چاہتی ہُوں کہ جو ماسک مَیں نے آرڈر کِیا وہ آنے والا ہے! مُجھے امید ہے کہ یہ مُجھے میری گہری رنگت !سے نِجات دِلادے گا
  1. بہت ہی زبردست ہے! شاندار پروڈکٹ۔ Carrot Mask
  1. سحر |19:00 | کل :لِکھتی ہیں
    سلام! میرا خیال ہے کہ یہ میری امّی کے لِیے زبردست تحفہ !ہوگا، شُکرِیہ
  1. یہ ٹِیُوب کِتنےعرصے تک چلتی ہے؟
  1. بہت طوِیل عرصہ۔ اگر آپ اِسے اِحتیاط سے اِستعمال کریں، یہ آپ کا لمبے عرصے تک ساتھ دے گی۔

Mga Komento