Lumaktaw sa pangunahing content

ОЛГА КАРАПЕТЯН: Подмладяване на лицето без ботокс и операции! Начинът е достъпен за всички!


Естественото желание на всяка жена е да бъде красива. Няма да сбъркам много, ако кажа, че за нас красотата - това е минимум 30% от успеха в живота. Минимум! А също няма да сбъркам, ако кажа, че жената е длъжна да бъде красива винаги. И когато търси своята втора половинка, и когато благополучно е изживяла със своя мъж няколко десетки години. За второто - за мен това е безспорна истина, която до сега не отчитах. И което едва не порази моя личен живот.
Моят резултат от подмладяване на лицето без ботокс и операции.


Малко предистория

Казвам се Олга Карапетян, на 41 години, живея във Варна, работя, като администратор в хотел. Омъжена, родила дъщеря. Сега, на 20 години, тя самата е майка, а аз съм баба. Своят статус го възприех спокойно - баба, това означава, че моето дете също си има дете. Но не го считах за старост, още повече, като външен вид.
Но, както при всички жени-южнячки, моята кожа доста бързо започна да старее. По лицето ми се появиха бръчки. В началото това беше като едва забележима мрежичка, но в последствие мрежичката бързо се усили, особено около очите. Самата кожа стана на някакви ямички и вече визуално стана видно, че тя се отпусна.
Заради проблемите с кожата, при мен започнаха и семейни проблеми. Някакси неусетно изчезна топлотата между мен и мъжа ми, зачестиха всякакви словестни спречквания, а след това избухнаха и няколко големи скарвания, което преди не съществуваше между нас.
Причините бяха различни. Но със сърцето си разбрах, че в края на краищата причината беше една - мъжа ми беше загубил интереса си към мен, като жена. А беше изгубил интереса си, защото, в неговите очи бях започнала бързо да застарявам. На кой ли мъж това ще му хареса ?! Ами, правилно казват, че силния пол обича с очите. Разбира се, аз започнах да се боря за своето семейство, за своето женско щастие.
Аз и внучка ми.


Как се опитах да се подмладя - хроника на неудачния опит.

В началото, аз смених цялата си козметика, взех си друга, по-рекламирана и по-обещаваща - за повишаване стегнатостта на кожата, за намаляване на бръчките и прочие хубавини за жените. След два месеца разбрах, че всичко това НЕ РАБОТИ.
Не, някакъв ефект имаше. Но той изобщо не ме удовлетворяваше и той изобщо не струваше тези пари, за които беше закупена тази козметика.
Малко унила, аз наблегнах на декоративната козметика. По едно време на тоалетката ми имаше 5 вида пудра. Стояха си там, докато веднъж мъжа ми не изръмжа, че лицето ми му прилича на гипсово и тази пудра вече е изцапала всичките му костюми.
Е, тогава аз не само помръкнах, а просто се отчаях. От тук нататък оставаха или пластиката, или не по-малко скъпите апаратни методи за подмладяване на кожата - фотоподмладяване, газово-течния пилинг, радиолифтинг, лазерен фейслифтинг и прочие подобни лифтинги. Кърсът за подмладяване на който и да е от тези начини струваше 1,5 - 2 хиляди долара. Имахме такива пари в семейството. Но щерката и зетя тогава учеха в института, внучката си растеше. С една дума - на младите трябваше да им се помага. А в същото време работите на мъжа ми във фирмата не вървяха по най-добрия начин. Така, че пари имаше, но не бяха свободни.
Съвсем се бях натъжила. Никога не бях мислила, че при мен ще бъдат толкова тъжни години в петото ми десетилетие.


Оказва се, че има просто козметика, а има и подмладяващ крем - ProCollagen!

Кремът за лице ProCollagen ми го подари наша съгражданка, сега живееща в Германия, затова, че на времето й бях помогнала.
Денят, преди началото на използване на ProCollagen
По думите на приятелката, за нея този крем се е оказала истинско спасение. И наистина, тя изглеждаше видимо не на своите 57 години, а минимум на 10 години по-млада. И както тя ме уверяваше - без всякакви там ботокси и пластически хирургии. Ами, както се казва - на харизан кон, зъбите се не гледат и аз веднага започнах да изпробвам новото средство! Нанеох дебел слой на лицето, след 20 минути го измих с топла вода, а след това нанесох обичайния увлажняващ крем.
УАУ! На сутринта видях явния резултат. Кожата малко се беше загладила, някак си се беше освежила!
Изкушавах се и на следващата вечер да използвам крема-чудо, но в инструкцията, което си бях превела, ясно беше написано - не повече от 2 пъти в седмицата! Кремът изцяло се състои от натурални съставки, те оказваха силно въздействие върху кожата.
Ами - щом е 2 пъти в седмицата, да е 2 пъти в седмицата.
След следващия сеанс, отново УАУ! - пак очевидно подобряване на лицето. Вече бръчките не можеха да устоят срещу мощната формула на ProCollagen и започнаха да се предават. Всички метаморфози със своето лице в продължение на месец, докато продължаваше подмладяването, го запечатвах на снимки!
Наистина календарното време не мина за месец, а за месец и половина. Просто, при мен свърши моя чудесен крем ProCollagen и на мен ми потрябваха 2 седмици, за да си купя новата опаковка, по-точно две, но за това - по-късно. Ето няколко снимки, направени през времето на приемане на ProCollagen. Така, че всички вие можете да видите всичко със собствените си очи!
След този сеанс ми свърши крема ProCollagen. Даже, на снимката е видно, че аз съм малко объркана (по-точно, много съм объркана, просто на снимката е малко). Приятелката ми вече си беше заминала и какво сега от тук нататък трябваше да правя?
Спаси ме...моя мъж! Разбира се, той видя как буквално пред очите му се подмладявам, знаейки причината за това. Както всеки мъж, той е подходил рационално за решаването на проблема. Поровил се е в интернет и така е намерил официалния сайт на български език за продажбата на ProCollagen.
Оказва се, че този крем е успяла да премине сертифициране в България и вече може свободно да се продава в нашата страна. Мъжът ми тук е направил поръчка и след седмица, дългоочакваната поръчка пристигна!
Тук съм на следващото утро, след последния 8-ми сеанс.

Сравнете с първата снимка. Има ли разлика?


Какво беше преди

Измина половин година. Вече никакви визуални влошавания на лицето си не забелязвам - кожата е еластична, посветляла, бръчки, практически няма. Но пък - заветната опаковка е винаги при мен!
Така, че, скъпи мои жени, никога не се предавайте. Борете се за своята красота! И вие ще бъдете възнаградени за настойчивостта си!
ProCollagen
Винаги ваша, Олга Карапетян

#collamask,козметика,крем за лице,маска за лице,торбички под очите,кремове за лице,бръчки,подмладяване на лицето,бръчки ,
крем против бръчки,лифтинг на лице,подмладяване,мезотерапия на лице,процедури за лице,хиалуронова киселина цена,бръчки около очите,
колаген комплекс,ултразвук за лице#

Коментари

  1. ProCollagen е просто супер! Много популярна стана за последната половин година.
  1. И аз съм на същото мнение! Много ефективно средство за подмладяване! Малките бръчици направо изчезват, без да оставят следи.
  1. Вероника, благодаря ти за снимката! Отличен резултат!
    Момичета, пишете още за своите резултати! Много е интересно.
  1. Здравейте! Аз съм на 45 години и разбира се, че имам бръчки, около очите и около носа. Искам да пробвам решение, която препоръчвате, тя много ми хареса по описанието, искам да премахна тези бръчки и да върна на очите ми бившата им красота.
  1. Обезателно пробвайте! И обезателно напишете за резултатите! И всички, които са ползвали ProCollagen, напишете за своите успехи. ще си помагаме една на друга!
  1. Една моя приятелка ми донесе точно такъв крем, само че от Израел. Резултатът, разбира се е супер! Ще се похваля, след месец на употреба.
  1. Виктория, отлично! ) Аз самата узнах за маската почти случайно. Такива неща задължително трябва да се споделят с останалите!
  1. Кремът за лице е направо чудо! Бръчките изчезнаха за месец и половина!
  1. Светла | преди месец | 11:23 написа:
    Впечатляващо!
  1. Надежда | три недели назад | 17:18 написа:
    Аз съм редактор е едно списание. Всеки ден ми се налага да прочитам сумати материали. В края на деня очите, както се казва ми изтичат. От постоянното напрежение се появиха дълбоки бръчки. И всичко това на 32 години! Тази терапия ми я купи мъжа ми. Ползвам я вече месец. Отлична е! А вече си мислех да сменям работата.
  1. Людмила | три недели назад | 11:37 написа:
    Аз имах ужасни бръчки. ProCollagen напълно ги отстрани за месец! А също и торбичките премахна! Поразителен резултат, съдете сами:
  1. Людмила, много добър ефект! И само за месец? Отличен резултат ! Благодаря за отзива)))
  1. Людмила | преди три седмици | 18:31 написа:
    Олга, на Вас Ви благодаря! За статията.
  1. Люси, много очевиден резултат! Само за месец? Отлично! Благодаря за отзива)))
  1. Людмила | две недели назад | 17:31 написа:
    Олга, благодаря Ви на Вас! За статията.
  1. Олга вярно е написала. За жените, красотата е важна във всяка възраст. Аз съм вече на 63, нямам намерение да се предавам! Ето го и моя резултат.
  1. Олга Попова, страхотна сте. Аз съм възхитена от Вашите резултати!
  1. Учителка съм. Бръчките ме налегнаха едва на 35 години. Мислех си, че това е съдба. Тъй като пари за поддържане на лицето липсваха, ми беше страшно. А ето ти ProCollagen. Направо в десятката. И е напълно достъпен! Подмлади се с 10 години!
  1. А кажете, ако имам чувствителна кожа, мога ли да използвам тази терапия?
  1. Кремът е направен от натурални вещества и е подходяща за всички видове кожа. Няма противопоказания при ползването й.
  1. Много добро средство, както виждам...явно ще го поръчам. Много е привлекателно това, че то подхожда за всички типове кожа, при мен е свръх чувствителна, а това е много важно. ще пробвам, благодаря!
  1. Така съм Ви признателна за информацията за това решение. Отдавна търсех нещо подобно. Чакам с нетърпение заявката! Благодаря!
  1. Таня | вчера | 18:05 написа:
    Все още не мога да привикна с новите си очи. Това нещо е чудно - няма спор. Ползвах в продължение на 2 седмици, забравих какво е това торбички и кръгове под очите. Това е просто чудо!
  1. Таня, благодаря за отзива! Впечатляващо!
  1. Ани | вчера | 19:29 написа:
    Здравейте! искам да кажа, че моя крем вече пътува! Надявам се, че тя ще ме избави от бръчките и торбичките под очите)))
  1. Кремът ProCollagen е просто великолепна! Отлично средство.
  1. Здравейте))) мисля, че това ще бъде отличен подарък за мама))) благодаря!
  1. От опит ще кажа - поръчвайте веднага по три опаковки. Две гарантирано подмладяват кожата ви, а третата нека бъде за резерва.))
  1. Люси | сегодня | 22:05 написа:
    Купих си от кремаа, хареса ми! Ползвах я в продължение на 2 месеца. Действително е е терапия за подмладяване на лицето, няма спор!! Показвам резултата
  1. Скоро мама си я поръча, във възторг е!!! Кремът има много МОЩЕН ЛИГТИНГ ЕФЕКТ!

Mga Komento